Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY POŘÁDÁNÍ ZDE NABÍZENÝCH KURZŮ

POJMY:

Zájemce: Člověk, který projevil zájem o kurz.
Objednavatel: Člověk, který z e-shopu na stránkách www.TvurciPsani.cz odeslal objednávku na některý z kurzů nebo produktů nebo objednal produkt zasláním e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz.
Účastník kurzu, kurzista: Člověk, který již uhradil cenu kurzu, nebo zálohu na kurz, kterého se chce zúčastnit.

1. ÚVOD:

Vzdělávací akce a kurzy pořádané Mgr. Markétou Dočekalovou (dále jen organizátorka) jsou připravovány s největší péčí na základě letité praxe a spolupráce s renomovanými odborníky příslušných oborů tak, aby zúčastněným posluchačům přinášely maximum očekávaných informačních a zážitkových hodnot.

2. INFORMACE O KURZECH:

Informace týkající se programů kurzů (obsahu, rozsahu, cílové skupině apod.), osob přednášejících lektorů, technického zabezpečení, místa konání, ceny kurzů atd. jsou k dispozici před zahájením kurzů na internetových stránkách www.TvurciPsani.cz a jsou šířeny ve zkrácené verzi prostřednictvím médií (Přehled kulturních pořadů, inzerce, webové stránky a letáky apod.). Organizátorka ručí za korektnost informací zveřejněných pouze na stránkách www.TvurciPsani.cz a nebo získaných z emailové adresy info(zavináč)TvurciPsani.cz či z telefonického rozhovoru přímo s organizátorkou kurzů. Organizátorka neručí za případné nepřesnosti pocházející z jiných zdrojů.

3. PŘIHLAŠOVÁNÍ DO KURZŮ:

a)Zájemci z řad veřejnosti se přihlašují do vypsaných otevřených kurzů pořádaných organizátorkou prostřednictvím e-shopu na stránkách www.TvurciPsani.cz nebo zasláním e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz. Na základě objednávky z e-shopu nebo objednávky provedené e-mailem se organizátorka s objednavatelem spojí a pokud je ve zvoleném kurzu volné místo, vytvoří pro něj závaznou rezervaci a poskytne mu podrobné informace jak si počínat dál. Objednání kurzu v e-shopu stránek www.TvurciPsani.cz, stejně jako zaslání objednávky formou e-mailu, se považuje za závaznou přihlášku a vzniká tím smluvní vztah. Na takto provedenou objednávku se vztahují storno podmínky uvedené v těchto obchodních podmínkách.

b) Zápis zájemce do kurzu je možný pouze v případě volných míst v kurzu. Po obdržení objednávky obdrží objednavatel instrukce k platbě kurzovného nebo v některých případech k platbě zálohy. V takto zaslaných instrukcích organizátorka uvede, do kdy je nutné provést úhradu kurzovného. Pokud nebude termín dodržen, může být objednavatel po této lhůtě z kurzu vyřazen a nahrazen jiným objednavatelem. Nedodržení termínu splatnosti kurzovného nebo zálohy kurzovného však neznamená automatické zrušení objednávky kurzu. Závazná objednávka kurzu může být zrušena výhradně zasláním e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz. Na rušení jakékoliv závazné objednávky se vztahují storno podmínky uvedené v těchto obchodních podmínkách.

c) Po obdržení platby kurzovného nebo zálohy kurzovného na účet organizátorky kurzu, je objednavatel zařazen do seznamu posluchačů, kteří budou obesláni cca. 1 týden před konáním kurzu detailními organizačními pokyny.

d) Objednávky kurzů jsou zpracovávány dle došlého pořadí. V případě, že zájem převyšuje kapacitní možnosti daného kurzu, bude objednavateli nabídnut nejbližší následující termín s přednostní předběžnou rezervací.

4. KONÁNÍ KURZŮ A ÚČAST POSLUCHAČŮ:

a) Organizátorka si vyhrazuje právo na nepřijetí zájemce nebo objednavatele do kurzu, jestliže tento nesplňuje nutnou podmínku stanovenou jako zásadní pro účast. Jedná se např. o kurzy , kde je požadována předchozí oborová znalost problematiky, výborná znalost ČJ, absolvování předchozího stupně kurzu, popř. absence jiné nezbytné znalosti / dovednosti nutné pro aktivní práci ve skupině posluchačů.

b) Do kurzu nebudou zařazeni objednavatelé, kteří neuhradí v požadovaném termínu plnou výši příslušného kurzovného, přestože byli zapsáni do kurzu posláním objednávky a včas uhradili zálohu kurzovného.

c) Pokud si klient zakoupí online kurz se studijním programem Standard Bonus (uhradí jednorázově rok studia), pak si může sám stanovit datum, kdy si přeje studium zahájit. Musí tak však učinit nejpozději do 1 roku od zakoupení kurzu. Pokud klient studium v online kurzu do jednoho ruku nezahájí, zaplacená částka bez náhrady propadá.

d) Platnost veškerých dárkových poukázek a certifikátů je vždy 12 měsíců od data vystavení poukázky (není-li na poukázce uvedeno jinak) či dárkového certifikátu. Tímto se rozumí, že studium ve vybraném kurzu musí být zahájeno nejpozději do 12 měsíců od data zakoupení dárkové poukázky. Pokud si majitel poukázky / dárkového certifikátu nevybere jeho obsah do této lhůty, nárok zaniká a hodnota poukázky či dárkového certifikátu propadá a nebude nijak refundována.

5. ZMĚNA TERMÍNU KURZU - ZMĚNA MÍSTA KONÁNÍ KURZU - ZRUŠENÍ KURZU - NÁHRADA KURZU:

a) Organizátorka si vyhrazuje právo na posunutí data zahájení kurzu, změny místa pořádání kurzu či změnu lektora z organizačních důvodů nebo na posunutí data zahájení kurzu či na zrušení kurzu bez náhrady z důvodu nedostatečného počtu přihlášených kurzistů.

b) Při posunutí termínu zahájení kurzu z důvodu nedostatečného počtu přihlášených kurzistů zůstává vždy zachován plánovaný den a hodina, kdy se měl kurz konat. Kurz může být posunut nejvýše na zahájení o 2 měsíce později. Změna termínu zahájení kurzu za dodržení těchto podmínek není pro přihlášeného účastníka kurzu důvodem ke zrušení účasti v kurzu. Pokud účast účastník zruší, bude mu účtováno storno dle těchto obchodních podmínek.

c) K posunutí zahájení kurzu z důvodu nedostatečného počtu přihlášených kurzistů smí dojít jen jedenkrát. Pokud se kurz nenaplní ani do nově vzniklého termínu zahájení, jsou všem účastníkům kurzu vráceny uhrazené finanční částky v plné výši v jaké byly uhrazeny.

d) Organizační důvody jsou ty, které vylučují pořádání či pokračování kurzu v daném termínu nebo kvalitě. V těchto případech organizátorka zruší plánovaný kurz nebo ukončí již běžící kurz. Jedná se např. o náhlé onemocnění lektora bez možnosti náhrady termínu přednášky či jeho zastoupení, trvalá havárie objektu s používanými učebnami a jiné nepředvídatelné vnější vlivy znemožňující další bezpečné a kvalitní pokračování kurzu. Posluchačům bude v takovém případě vrácena celá resp. poměrná část kurzovného (zrušení před započetím kurzu / části kurzu). Po dohodě s posluchačem kurzu může být umožněna účast v náhradním resp. následujícím kurzu stejného typu a kurzovné převedeno na tento nový termín. Organizátorka není zodpovědna za případné vedlejší škody způsobené posluchači z důvodu tohoto organizačního opatření.

e) Organizátorka si vyhrazuje právo změnit místo konání kurzu (oproti tomu, co je uvedeno na tomto nebo jiném webu). Při takovéto změně jsou účastníci informováni vždy nejpozději 7 kalendářních dnů před datem konání kurzu. Organizátorka garantuje, že při změně místa konání kurzu zůstává vždy zachováno město, ve kterém se kurz koná a organizátorka se maximálně snaží, aby bylo nové místo dobře dostupné z hlediska městské hromadné dopravy. Změna místa konání kurzu za dodržení těchto podmínek není pro přihlášeného účastníka kurzu důvodem ke zrušení účasti v kurzu. Pokud účast účastník zruší, bude mu účtováno storno dle těchto obchodních podmínek.

f) Je-li kurz zrušen pro nedostatečný počet přihlášených, organizátorka není zodpovědna za případné vedlejší škody způsobené účastníku kurzu z důvodu zrušení kurzu. Všichni přihlášení účastníci kurzu v případě zrušení kurzu dostávají zpět uhrazenou částku v plné výši. O zrušení kurzu musí organizátorka účastníky kurzu informovat nejméně 7 kalendářních dní před plánovaným datem zahájení akce na poskytnutou emailovou adresu.

g) Organizátorka nenese odpovědnost za případné škody, které vzniknou účastníkům kurzů z důvodů, které není schopna organizátorka ovlivnit. Jedná se zejména o poruchy funkčnosti internetu, který je nutný pro fungování online kurzů tvůrčího psaní a scenáristiky. Za výpadky internetového připojení nese odpovědnosti výhradně poskytovatel internetového připojení. Stejně tak organizátorka nezodpovídá za možné výpadky a poruchy www stránek, na kterých online kurzy fungují. Za tyto výpadky nese odpovědnost výhradně provozovatel serveru, na kterém jsou stránky umístěny.

6. SPLATNOST KURZOVNÉHO:

a) Kurzovné (a nebo u určitých druhů kurzů jen jeho část ve formě zálohy) je splatné dle instrukcí, které zašle organizátorka objednavateli emailem po té, co obdrží jeho objednávku. Pokud termín splatnosti objednavatel nedodrží, není záruka jeho zařazení do vybraného kurzu v požadovaném termínu.

b) Pokud je uhrazena jen část kurzovného ve formě zálohy, potom je doplatek do plné ceny kurzu splatný nejpozději 30 dní před datem zahájení kurzu pokud není u kurzu uvedeno jinak, nebo není s organizátorkou domluveno jinak. Pokud není doplatek v termínu uhrazen, zaplacená záloha zcela bez náhrady propadá a objednavatel / účastník kurzu ztrácí nárok na zařazení do vybraného kurzu. U některých kurzů se může organizátorka domluvit i na jiném postupu. Individuální dohoda má v takovém případě přednost před tímto ustanovením.

c) V případě objednávky zaslané firmou nebo OSVČ je vystavena zálohová faktura a platí běžné fakturační podmínky se 14 denní splatností faktury. Při přihlášení později než 14 dní předem je nutno fakturované kurzovné uhradit před začátem kurzu a úhradu doložit kopií účetního dokladu.

d) Kurzovné online kurzů ve studijních programech Mini, Ekonomik, Standard a Individuální vedení při psaní knihy (tzv. INDIVIDUÁL) se platí formou měsíčních splátek. Toto kurzovné je splatné vždy k 20. dni v měsíci na měsíc následující. Pokud není kurzovné včas uhrazeno, obdrží účastník kurzu upomínku. Spolu se zasláním upomínky, je také automaticky vstup do lekcí a studijního zázemí online kurzu, zablokován.

e) Každý kurzista je povinnen své studium zrušit (vypovědět) pokud se rozhodne dál již nestudovat. Za výpověď studia se nepovažuje fakt, že kurzista svévolně a aniž by organizátorce kurzů cokoliv oznámil, přestane platit kurzovné pro příslušný kurz, do kterého se přihlásil. Výpověď ze studia se provádí zásadně písemně zasláním e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz. Neobdrží-li kurzista na tento e-mail do 48 hodin odpověď, je pravděpodobné, že e-mail nebyl doručen a v takovém případě je nutné postupovat následovně:

- ověřit si doručení výpovědi telefonicky na čísle: 777 066 460
- nebo poslat písemnou výpověď na adresu: MÁM TALENT, s. r o., Na Louži 1/947, Praha 10 - Vršovice, 101 00

f) Výpověď ze studia je možno podat vždy nejpozději ke dvacátému dni v měsíci na měsíc následující. Rozhodující je datum doručení výpovědi. Tedy například:

Email doručený dne 19.5. je výpovědí studia od 1.6. apod.

g) Pokud není kurzovné uhrazeno včas dle ustanovení 6 d), pak od osmého dne zpoždění jsou účastníkovi / zájemci účtovány úroky z prodlení ve vyši 0,05% za každý den prodlení. Tyto úroky jsou účtovány až do dne, kdy účastník kurzu (kurzista, zájemce) uhradí veškeré dlužné kurzovné včetně úroků z prodlení.

POZNÁMKA:
U přednostní předběžné rezervace (neuspokojený zájemce o předcházející kurz) je splatnost kurzovného nejpozději 14 dnů před termínem zahájením kurzu. Po tomto termínu není možné zaručit zařazení zájemce do kurzu v tomto náhradním termínu.


7. ZPŮSOB PLATBY KURZOVNÉHO:

Platbu kurzovného je možné provádět VÝHRADNĚ bankovním převodem (ne složenkou!), a to až v okamžiku, kdy organizátorka zašle objednavateli variabilní symbol platby. Pokud uhradíte kurzovné dříve a bez dohody s organizátorkou, vystavujete se nebezpečí, že vaše platba nebude správně identifikována nebo že zaplatíte za kurz, ve kterém již není volné místo. Platby se posílají na tento účet:


Česká spořitelna

číslo účtu: 1930964329/ 0800

variabilní symbol: bude vám přidělen po přijetí objednávky z e-shopu

konstant.symbol: 0308

Provedení platby prosím oznamte emailem na adresu info(zavináč)TvurciPsani.cz s informací, kdy jste platbu zadali k úhradě.


8. CENY KURZŮ A VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU:

a) Ceny kurzů jsou smluvní a smluvní vztah vzniká v okamžiku, kdy zájemce kurz objedná prostřednictví e-shopu na stránkách www.TvurciPsani.cz nebo zasláním e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz. Písemná podoba smlouvy se nevyhotovuje. Vytvořením závazné objednávky vyjadřuje objednavatel zároveň svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami pořádání kurzů a stvrzuje, že zná obsah těchto obchodních podmínek a storno podmínek konání kurzů a souhlasí s nimi v plné výši. Uhrazení zálohy a nebo plného kurzovného za zvolený kurz se považuje za projev svobodné vůle každého objednavatele a ten tímto potvrzuje, že tak neučinil ani v tísni ani pod nátlakem.

b) U těch prezenčních kurzů, u kterých je cena závislá na datu (na počtu dní před zahájením kurzu), kdy si objednavatel kurz objedná, musí být cena (nebo v některých případech jen záloha) kurzu připsána na účet organizátorky nejpozději do data uvedeného pro konkrétní cenovou nabídku, není-li s organizátorkou kurzů domluven jiný režim platby. Například:

Pokud cena platí při objednání 60 a více dní před plánovaným datem konání kurzu, musí být cena (nebo v některých případech jen záloha) za kurz připsána na účet organizátorky nejpozději 60 kalendářních dnů před plánovaným datem zahájení kurzu.

Pokud toto objednavatel nedodrží a například si kurz objedná 70 dní před plánovaným datem jeho zahájení, ale cena (nebo záloha) za kurz je na účet organizátorky připsána v termínu 50 dní před plánovaným zahájením kurzu, bude objednavatel muset v den zahájení kurzu hotově doplatit kurzovné. V tomto případě se na něj bude vztahovat cena kurzu, která odpovídá 50 dnům před zahájením kurzu. Objednavatel tedy nebude mít za kurz cenu jako při objednání 70 dní předem, ale pouze jako při objednání 50 dní předem.

c) Dojde-li z jakéhokoliv důvodu k posunutí termínu zahájení kurzu, nedochází v žádném případě k následnému přeceňování kurzů pro jednotlivé objednavatele. Pro každý kurz platí zcela závazně ta cena, která platila v okamžiku provedení objednávky kurzu. Pokud tedy byl kurz objednán například 30 dní před plánovaným zahájením, platí pro něj cena platná pro objednávku udělanou 30 dní před plánovaným zahájením kurzu, a to bez ohledu na fakt, že bylo plánované datum zahájení kurzu například z důvodu nedostatečného obsazení kurzu (nebo z jiného důvodu) odsunuto na termín pozdější. Stejně tak, dojde-li z nějakého důvodu k posunutí termínu zahájení kurzu směrem na termín dřívější, objednavatelé neplatí cenu vyšší (čili nic nedolácejí, nedochází k přecenění jejich ceny), ale stále platí tu cenu, která byla platná v okamžiku provedení objednávky.

d) V případech, kdy se hradí cena kurzu ve formě zálohy a doplatku, je pro celkovou výši ceny kurzu rozhodující datum, kdy byla uhrazena záloha.

e) V některých případech může organizátorka objednavatele vyrozumět, že si zatím nepřeje, aby uhrazoval cenu kurzu a chce, aby objednavatel vyčkal, až ho k úhradě organizátorka kurzu vyzve. V takovém případě je pro výši ceny kurzu rozhodující jen a pouze datum, kdy byl kurz objednán, a to bez ohledu na skutečnost, že nebyl ihned uhrazen.


9. STORNO PODMÍNKY PRO KURZY POŘÁDANÉ NA ÚZEMÍ ČR:

a) Veškeré změny a storna přihlášek do kurzů přijímá organizátorka pouze písemně emailem na adrese info(zavináč)TvurciPsani.cz , přičemž rozhodující je datum doručení elektronické pošty. Protože někdy může být elektronická pošta nespolehlivá, ověřte si prosím vždy do 24 hodin po odeslání emailu zda byl doručen a to na tel. čísle: 777066460. Storna přihlášek se nepřijímají žádným jiným způsobem (ne telefonicky, ne formou sms či jakkoliv jinak).

b) Není-li u nabídky kurzu uvedeno jinak, při odhlášení již zapsaného objednavatele kurzu do 31 dnů před zahájením kurzu je storno 40% z ceny kurzu, v době od 30 do 14 dnů předem je storno poplatek 50% z ceny kurzu, 13 až 7 dnů je 75%, méně než 7 dnů před zahájením kurzu je storno poplatek 100%. Kurzovné se od zahájení kurzu nevrací, účast náhradníka je možná. Povinnost zaplatit storno poplatek při zrušení účasti v kurzu platí i pro objednavatele, kteří se přihlásili, ale dosud neuhradili ani zálohu kurzovného ani kurzovné.

c) Pro všechny kurzy, školení, přednášky, semináře a další vzdělávací aktivity nabízené na těchto stránkách platí, že pokud je cena vzdělávací akce (programu apod.) 500,-Kč a méně, při rušení účasti propadá uhrazená částka celá, a to bez ohledu na to, jak dlouho před datem konáním vzdělávací akce byla účast zrušena. V tomto případě vždy činí storno 100%.

d) U online kurzů, kde se kurzovné hradí formou měsíčních plateb vždy určených na následující měsíc studia, platí tyto storno podmínky: Při odhlášení z online kurzu do 10 dnů před zahájením dalšího studijního měsíce se žádné storno poplatky neplatí. Při odhlášení z online kurzu později, než 10 dnů před zahájením dalšího studijního měsíce, činí storno poplatky 100%. To znamená, že kurzista je povinen uhradit kurzovné ještě na následující měsíc studia, protože se včas z kurzu neodhlásil. Současně může kurzista v tomto měsíci ještě plně využívat všech služeb studijního programu. Studijní měsíc je časově shodný s měsícem kalendářním. Pokud se účastník online kurzu z kurzu neodhlásí vůbec, když už si nepřeje další měsíc studovat, bude nadále účtováno storno 100%, neboť pro takového kurzistu je v online kurzu blokováno místo. Storno poplatky budou vymáhány i v případě, že povinná platba měsíčního kurzovného nebyla účastníkem kurzu vůbec poukázána.

e) U online programu INDIVIDUÁLNÍ VEDENÍ PŘI PSANÍ KNIHY je minimální délka účasti v programu 2 kalendářní měsíce. Proto se první cena hradí za první 2 měsíce programu najednou. Pokud se objednavatel rozhodne svou účast v programu ukončit před vypršením prvních dvou měsíců, storno činí 100% a uhrazená platba se nevrací. Od třetího měsíce jsou aplikovány storno podmínky dle bodu 9 písmene d) (jako pro online kurzy).

f) Každý objednavatel kurzu může svou objednávku provedenou v e-shopu na těchto stránkách nebo provedenou formou zaslaného e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz zrušit do 48 hodin od objednání kurzu (vytvoření objednávky) a v takovém případě nemusí hradit žádné storno poplatky. Každá objednávka zaznamenává den a přesný čas, kdy byla vytvořena. Po této lhůtě je při zrušení účasti v kurzu objednavatel povinen uhradit příšlušné storno poplatky.

Poznámka: Některé kurzy mohou mít své vlastní, individuálně nastavené storno podmínky. Pokud tomu tak je, je to vždy uvedeno přímo u textu nabídky kurzu. V takovém případě platí vždy individuálně nastavené storno podmínky konkrétního kurzu. Pro všechny ostatní kurzy, kde nejsou storno podmínky v textu nabídky uvedeny, platí výše specifikované všeobecné storno podmínky.

g) Ve vyjímečných písemně doložitelných případech (vážné osobní - zdravotní důvody) může být objednavateli nabídnuto absolvování náhradního kurzu nebo jeho části v pozdějším termínu za administrativní poplatek 1.000,- Kč. Konkrétní případy budou posuzovány individuálně se snahou o dohodu.

h) Splatnost všech storno poplatků je nejpozději do 7 kalendářních dnů od data, kdy byla účast v kurzu zrušena. Pokud přihlášený účastník / zájemce svou účast v kurzu nebo na vzdělávací akci nezrušil a bez upozornění se na kurz nebo akci vůbec nedostavil a současně z těchto důvodů nezaplatil plnou cenu kurzu, hradí se storno poplatek nejpozději do 7 kalendářních dnů od data zahájení akce nebo kurzu.

i) Pokud není storno poplatek uhrazen včas dle ustanovení 9 h), pak od osmého dne jsou účastníkovi / zájemci účtovány úroky z prodlení ve vyši 0,05% za každý den prodlení.

j) Pokud objednavatel kurz objednal, ale neuhradil v termínu ani zálohu kurzovného ani plnou cenu kurzu a zároveň ani písemně nezrušil svou účast v kurzu, je považován stále za přihlášeného účastníka kurzu a vztahují se na něj storno poplatky.

10. STORNO PODMÍNKY PRO KURZY POŘÁDANÉ V ZAHRANIČÍ:

Pro kurzy pořádané v zahraničí (například Letní škola tvůrčího psaní v Chorvatsku a jiné) jsou vždy stanoveny individuální storno podmínky. Text jejich znění najdete přímo u textu nabídky kurzu a nebo si ho můžete kdykoliv vyžádat emailem na adrese info(zavináč)TvurciPsani.cz

11. ZÁVĚR
Organizátorka si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky bez upozornění měnit.

Veškerá Vaše přání, připomínky, nesrovnalosti a situace vzniklé nad rámec tohoto dokumentu budou řešeny s maximální snahou vyjít Vám vstříc a v odůvodněných případech sjednávat nápravu.

Pro získání informací využívejte internetové stránky www.TvurciPsani.cz neboť zde najdete jak informace dlouhodobého charakteru, tak i aktuální oznámení týkající se právě probíhajících vzdělávacích akcí. Jsem Vám rovněž k dispozici pro přímé ústní podání informací telefonem a e-mailem. Děkuji Vám za důvěru a věřím, že budete s mými službami spokojeni!


KONTAKT na organizátorku kurzů a OBCHODNÍ ÚDAJE:

FIRMA: Mgr. Markéta Pluskalová Dočekalová

IČO: 64765822

NEJSEM PLÁTCEM DPH.

PROVOZOVNA: prostory literární agentury MÁM TALENT, s.r.o., Na Louži 1/947, Praha 10 - Vršovice. Návštěvy po telefonické domluvě.

emailová adresa: info(zavináč)TvurciPsani.cz

mobilní telefon č.: 777066460
Poslední úprava stránky: 2017-10-02 15:57:53