
Obchodní podmínky
I. VYMEZENÍ ZÁKLADNÍCH POJMŮ:
Tyto pojmy, které jsou dále v těchto obchodních podmínkách uváděny
s velkým počátečním písmenem, znamenají následující:
1. POSKYTOVATEL
Mgr. Markéta Pluskalová Dočekalová
Zapsaná v živnostenském rejstříku příslušným Městským úřadem Černošice.
IČO: 64765822
Další údaje viz živnostenský rejstřík.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS:
Telefonní
číslo: 777 066 460
E-mail: info(zavináč)tvurcipsani.cz
2. UŽIVATEL
Ten, kdo s Poskytovatelem uzavře ohledně Produktu nebo Služby Smlouvu.
3. SPOTŘEBITEL
Uživatel, který je fyzickou osobou a při uzavírání Smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Pokud Uživatel v objednávkovém formuláři uvede své IČO, má se za to, že Smlouvu neuzavírá jako Spotřebitel.
4. SMLOUVA
Smlouva o poskytování Digitálního obsahu, smlouva o členství v online klubu, kupní smlouva nebo smlouva o poskytování Služeb, která je uzavírána mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Obsahem Smlouvy je povinnost Poskytovatele dodat Uživateli Produkt nebo Službu a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli stanovenou Cenu. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané ustanovení na každý z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto obchodní podmínky, a jedná-li se o Služby, případná individuální komunikace mezi smluvními stranami (jak je více uvedeno níže). Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a Uživateli není přístupná.
5. PRODUKT
Online kurz, e-book, webinář nebo jiný Produkt s Digitálním obsahem, online klub nebo Zboží, které je předmětem Smlouvy. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách rozlišeno, zda se jedná o Produkt s Digitálním obsahem nebo o Zboží, rozumí se tím jakýkoli Produkt.
6. DIGITÁLNÍ OBSAH
Obsah online Produktu, tedy předpřipravený online kurz, e-book, pracovní listy a jiné elektronické materiály, předpřipravený webinář a další.
7. ZBOŽÍ
Hmotná movitá věc (fyzický Produkt), která je předmětem Smlouvy.
8. SLUŽBA
Konzultace, odborný posudek nebo analýza
či jiná individuální služba, hromadná akce naživo (jednodenní akce, vícedenní
pobyt, seminář, přednáška, živý kurz aj.) nebo online kurz či webinář, který
není předpřipravený, ale probíhá v reálném čase. On-line kurzy tvůrčího psaní a scenáristiky, stejně tak jako programy individuálního vedení při psaní knihy/scenáře nabízené na www.TvurciPsani.cz a provozované na www.kurzy-psani.cz jsou považovány za "živé kurzy", a to přesto, že jednotlivé lekce s teorií jsou připraveny v kurzu předem a jsou po celou dobu kurzu účastníkům k dispozici. Je tomu tak proto, že každý účastník takového kurzu dostává od lektorky zpětnou vazbu na vypracované domácí úkoly a s lektorkou udržuje e-mailovou komunikaci po dobu trvání on-line kurzu.
Není-li níže
v těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak (např. že se dané ustanovení
vztahuje jen na Produkty s Digitálním obsahem), to, co se uvádí
o Produktech, platí obdobně i pro Služby.
9. OBJEDNÁVKA
Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář (např. z e-shopu na těchto stránkách), nebo odeslaný e-mail, ve kterém Uživatel jasně specifikuje svůj zájem o nákup Služby nebo Produktu a který představuje návrh Uživatele na uzavření Smlouvy.
10. CENA
Konečná
cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) za Produkt uvedená
na www.TvurciPsani.cz , nebo v Objednávce nebo, jde-li o členství v online klubu, cena za jedno
období členství uvedená v Objednávce nebo cena sdělená Poskytovatelem v rámci e-mailové komunikace s Uživatelem. Jde-li o cenu za "živé" vzdělávací akce, kurzy, semináře, nebo za on-line kurzy tvůrčího psaní/scenáristiky a za programy individuálního vedení při psaní knihy nebo scénáře, může být v těchto obchodních podmínkách taková Cena nazývána také jako "kurzovné". Cena i kurzovné se platí v korunách českých.
11. ZÁLOHA
Částečná úhrada stanovené ceny produktu nebo služby. Tyto obchodní podmínky jasně vymezují, za které produtky nebo služby je možné platit formou zálohy a doplatku. Není povinností poskytovatele tuto formu platby nabízet nebo akceptovat.
12. WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB
Webové
rozhraní umístěné na webových stránkách dostupných na internetové adrese
https://www.TvurciPsani.cz
13. OBČANSKÝ ZÁKONÍK
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
II. ÚVOD:
Služby, Digitální obsah, Produkty a Zboží poskytované Poskytovatelem jsou připravovány s největší péčí na základě letité praxe a spolupráce s renomovanými odborníky příslušných oborů tak, aby Uživatelům přinášely maximum očekávaných informačních a zážitkových hodnot.
III. INFORMACE O KURZECH:
Informace týkající se programů kurzů (obsahu, rozsahu, cílové skupině apod.), osob přednášejících lektorů, technického zabezpečení, místa konání, ceny kurzů atd. jsou k dispozici před zahájením kurzů na internetových stránkách www.TvurciPsani.cz a jsou šířeny ve zkrácené verzi prostřednictvím různých médií. Poskytovatel ručí za korektnost informací zveřejněných pouze na stránkách www.TvurciPsani.cz nebo získaných z emailové adresy info(zavináč)TvurciPsani.cz či z telefonického rozhovoru přímo s Poskytovatelem kurzů. Poskytovatel neručí za případné nepřesnosti pocházející z jiných zdrojů.
IV. PŘIHLAŠOVÁNÍ DO KURZŮ - OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY:
1. KURZY A DALŠÍ VZDĚLÁVACÍ AKCE
a) Uživatelé se přihlašují do vypsaných otevřených kurzů pořádaných Poskytovatelem prostřednictvím e-shopu na stránkách www.TvurciPsani.cz nebo zasláním e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz. Na základě objednávky z e-shopu nebo objednávky provedené e-mailem se Poskytovatel s Uživatelem spojí, a pokud je ve zvoleném kurzu volné místo, vytvoří pro něj závaznou rezervaci a poskytne mu podrobné informace, jak si počínat dál. Objednání kurzu v e-shopu stránek www.TvurciPsani.cz, stejně jako zaslání objednávky formou e-mailu, se považuje za závaznou přihlášku a vzniká tím smluvní vztah. Na takto provedenou objednávku se vztahují storno podmínky uvedené v těchto obchodních podmínkách.
b) Zápis Uživatele do kurzu je možný pouze v případě volných míst v kurzu. Po obdržení objednávky obdrží Uživatel instrukce k platbě kurzovného nebo v některých případech k platbě zálohy. V takto zaslaných instrukcích Poskytovatel uvede, do kdy je nutné provést úhradu kurzovného. Pokud nebude termín dodržen, může být Uživatel po této lhůtě z kurzu vyřazen a nahrazen jiným Uživatelem. Nedodržení termínu splatnosti kurzovného nebo zálohy kurzovného však neznamená automatické zrušení objednávky kurzu. Závazná objednávka kurzu může být zrušena výhradně zasláním e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz. Na rušení jakékoliv závazné objednávky se vztahují storno podmínky uvedené v těchto obchodních podmínkách.
c) Po obdržení platby kurzovného/Ceny nebo Zálohy kurzovného/Ceny na účet Poskytovatele kurzu, je Uživatel zařazen do seznamu kurzistů, kteří budou obesláni cca. 1 týden před konáním kurzu detailními organizačními pokyny.
d) Objednávky kurzů jsou zpracovávány dle došlého pořadí. V případě, že zájem převyšuje kapacitní možnosti daného kurzu, bude Uživateli nabídnut nejbližší následující termín s přednostní předběžnou rezervací.
2. OSTATNÍ
a) Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře. Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.
b) Před odesláním objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Poskytovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenese odpovědnost za chybné či neúplné údaje a případnou související škodu. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.
c) Přijetí Objednávky Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky a tyto obchodní podmínky nebo odkaz na ně (tzv. link). Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu lze uzavřít i za individuálně sjednaných podmínek; odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
d) Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby. Učiněním Objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.
V. KONÁNÍ KURZŮ A ÚČAST UŽIVATELŮ:
a) Poskytovatel si vyhrazuje právo na nepřijetí Uživatele do kurzu, jestliže tento nesplňuje nutnou podmínku stanovenou jako zásadní pro účast. Jedná se např. o kurzy , kde je požadována předchozí oborová znalost problematiky, výborná znalost ČJ, absolvování předchozího stupně kurzu/vzdělávání, popř. absence jiné nezbytné znalosti / dovednosti nutné pro aktivní práci ve skupině kurzistů. Některé speciální kurzy nebo programy mohou mít jako podmínku účasti úspěšné složení talentové zkoušky nebo dosažení konkrétního stupně vzdělání (základní, maturitní, vysokoškolské apod.). Uhrazená cena kurzovného bude v takovém případě vrácena do 14 dnů od data zjištění, že nutná podmínka není ze strany Uživatele splněna. Pokud již došlo k čerpání služby ze strany Uživatele, bude vrácena jen poměrná část za dosud nečerpanou část služby.
b) Do kurzu nebudou zařazeni Uživatelé, kteří neuhradí v požadovaném termínu plnou výši příslušného kurzovného, přestože byli zapsáni do kurzu posláním objednávky a včas uhradili zálohu kurzovného.
c) Pokud si Uživatel zakoupí on-line kurz se studijním programem Standard Bonus (uhradí jednorázově rok studia), pak si může sám stanovit datum, kdy si přeje studium zahájit. Musí tak však učinit nejpozději do 1 roku od data zakoupení kurzu. Pokud Uživatel studium v on-line kurzu do jednoho ruku nezahájí, zaplacená cena bez náhrady propadá. Není povinností Poskytovatele zasílat Uživateli upomínky, aby své studium zahájil.
d) Platnost veškerých dárkových poukázek a certifikátů je vždy 12 měsíců od data vystavení poukázky (není-li na poukázce uvedeno jinak) či dárkového certifikátu. Tímto se rozumí, že studium ve vybraném kurzu musí být zahájeno nejpozději do 12 měsíců od data zakoupení dárkové poukázky. Pokud si majitel poukázky / dárkového certifikátu nevybere jeho obsah do této lhůty, nárok zaniká a hodnota poukázky či dárkového certifikátu propadá a nebude nijak refundována.
e) Ve všech on-line kurzech a on-line programech platí prázdniny, které kopírují školní rok ČR. Jedná se zejména o Velikonoční prázdniny, Podzimní prázdniny, Vánoční prázdniny a Letní prázdniny (červenec + srpen). V době prázdnin se výuka nekoná a prázdniny, které jsou kratší než 1 kalendářní měsíc, nejsou nijak kompenzovány tzn. výuka není nahrazována, ani nedochází k finanční kompenzaci. Za měsíc obsahující školní prázdniny se hradí plné kurzovné, jako za kterýkoliv jiný měsíc studia. V době Letních prázdnin (červenec + srpen) se žádné on-line kurzy ani programy nekonají. Tyto dva měsíce nejsou při zakoupení on-line kurzu na celý rok, do roční lhůty započítávány. Měsíční on-line programy v době Letních prázdnin neběží a není za ně tedy ani hrazeno žádné kurzovné.
VI. VÝHRADA ZMĚN: ZMĚNA TERMÍNU KURZU - ZMĚNA MÍSTA KONÁNÍ KURZU - ZRUŠENÍ KURZU - NÁHRADA KURZU:
a) Poskytovatel si vyhrazuje právo na posunutí data zahájení kurzu, změny místa pořádání kurzu či změnu lektora z organizačních důvodů, nebo na posunutí data zahájení kurzu či na zrušení kurzu bez náhrady z důvodu nedostatečného počtu přihlášených kurzistů (Uživatelů).
b) Při posunutí termínu zahájení kurzu z důvodu nedostatečného počtu přihlášených zůstává vždy zachován plánovaný den a hodina, kdy se měl kurz konat. Kurz může být posunut nejvýše na zahájení o 3 měsíce později. Změna termínu zahájení kurzu za dodržení těchto podmínek není pro přihlášeného Uživatele důvodem ke zrušení účasti v kurzu. Pokud účast Uživatel zruší, bude mu účtováno storno dle těchto obchodních podmínek.
c) K posunutí zahájení kurzu z důvodu nedostatečného počtu přihlášených smí dojít jen jedenkrát. Pokud se kurz nenaplní ani do nově stanoveného termínu zahájení, jsou všem přihlášeným Uživatelům vráceny uhrazené finanční částky v plné výši v jaké byly uhrazeny.
d) Organizační důvody jsou ty, které vylučují pořádání či pokračování kurzu v daném termínu nebo kvalitě. V těchto případech Poskytovatel zruší plánovaný kurz nebo ukončí již běžící kurz. Jedná se např. o náhlé onemocnění lektora bez možnosti náhrady termínu přednášky či jeho zastoupení, trvalá havárie objektu s používanými učebnami a jiné nepředvídatelné vnější vlivy znemožňující další bezpečné a kvalitní pokračování kurzu. Uživatelům bude v takovém případě vrácena celá resp. poměrná část kurzovného (zrušení před započetím kurzu / části kurzu). Po dohodě s Uživatelem může být umožněna účast v náhradním resp. následujícím kurzu stejného typu a kurzovné (uhrazená Cena) převedeno na tento nový termín. Poskytovatel není zodpovědný za případné vedlejší škody způsobené Uživateli z důvodu tohoto organizačního opatření.
e) Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit místo konání kurzu (oproti tomu, co je uvedeno na tomto nebo jiném webu). O takovéto změně jsou Uživatelé informováni vždy nejpozději 7 kalendářních dnů před datem konání kurzu. Poskytovatel garantuje, že při změně místa konání kurzu zůstává vždy zachováno město, ve kterém se kurz koná a Poskytovatel se maximálně snaží, aby bylo nové místo dobře dostupné z hlediska městské hromadné dopravy. Změna místa konání kurzu za dodržení těchto podmínek není pro přihlášeného Uživatele kurzu důvodem ke zrušení účasti v kurzu. Pokud účast Uživatel zruší, bude mu účtováno storno dle těchto obchodních podmínek.
f) Je-li kurz zrušen pro nedostatečný počet přihlášených, Poskytovatel není zodpovědný za případné vedlejší škody způsobené Uživateli z důvodu zrušení kurzu. Všichni přihlášení Uživatelé kurzu v případě zrušení kurzu dostávají zpět uhrazenou částku v plné výši. O zrušení kurzu musí Poskytovatel Uživatele kurzu informovat nejméně 7 kalendářních dní před plánovaným datem zahájení akce na poskytnutou emailovou adresu.
g) Poskytovatel nenese odpovědnost za případné škody, které vzniknou Uživatelům kurzů z důvodů, které není schopen ovlivnit. Jedná se zejména o poruchy funkčnosti internetu, který je nutný pro fungování on-line kurzů tvůrčího psaní a scenáristiky. Za výpadky internetového připojení nese odpovědnost výhradně dodavatel internetového připojení. Stejně tak Poskytovatel nezodpovídá za možné výpadky a poruchy www stránek, na kterých online kurzy fungují. Za tyto výpadky nese odpovědnost výhradně provozovatel serveru, na kterém jsou stránky umístěny.
h) Nastane-li nepředvídatelná situace jakéhokoliv druhu, která znemožní pořádání prezenčních (tedy docházkových) kurzů, jsou takové kurzy nahrazeny výukou pořádanou přes internet (event. jiné médium, které v tuto chvíli ještě není známé a používané). Poskytovatel používá takové technické řešení, které umožňuje dostatečně kvalitní spojení, umožňuje aby se všichni Uživatelé během výuky spolu vzájemně viděli (pokud mají k dispozici funkční webovou kameru) i slyšeli (spolu vzájemně i s lektorem kurzu). Toto technické řešení také umožňuje sdílení dokumentů, což znamená, že texty, se kterými jsou Uživatelé zvyklí v kurzu pracovat, mohou všichni vidět na obrazovkách svých počítačů (místo aby byly promítány projektorem na plátno v učebně). Poskytovatel se zavazuje, že tato náhrada výuky se vždy koná ve stejnou dobu, kdy by se konala prezenční (docházková) výuka. Vždy je dodržen den i hodina konání kurzu. Stejně tak je plně dodržen i hodinový a obsahový rozsah kurzů. Tato výuka je považována za zcela plnohodnotnou náhradu docházkového kurzu a Uživatelům docházkových kurzů nevzniká právo na žádnou kompenzaci. Tuto skutečnost berou Uživatelé zakoupením kurzu na vědomí.
i) V návaznosti na ustanovení VI. h), berou Uživatelé kurzů na vědomí, že nutnou podmínkou pro účast ve všech kurzech je mít přístup k používání počítače s kvalitním internetovým připojením. Mít k dispozici webovou kameru není nutnou podmínkou, ale pokud mají Uživatelé zájem, aby je ostatní účastníci kurzu při výuce pořádané dle ustanovení VI. h) viděli, budou funkční webovou kameru potřebovat. Nenastane-li situace uvedená v ustanovení VI. h), nebudou Uživatelé kurzů potřebovat počítač s kvalitním internetovým připojením k samotné účasti na kurzu, ale je důležité vědět, že i bez ohledu na takovou situaci, komunikuje lektor/lektorka/ Poskytovatel s Uživateli kurzů e-mailem. Stejně tak lekce s podpůrnými studijními materiály jsou umístěny na www.kurzy-psani.cz a přístup k nim je bez internetu nemožný. Proto se doporučuje, aby každý Uživatel měl minimálně možnost přístupu k počítači s internetovým připojením. Tuto skutečnost berou Uživatelé zakoupením kurzu na vědomí.
j) Poskytovatel si vyhrazuje právo
v případě neočekávané události (např. zvýšení cen energií nebo jiných
služeb od dodavatelů) provést jednostranné zvýšení Ceny Služby. O této
skutečnosti bude Uživatele neprodleně informovat e-mailem a současně ho vyzve
k úhradě doplatku ve stanovené lhůtě. Nebude-li v této lhůtě doplatek
zaplacen, bude mít Poskytovatel za to, že Uživatel od Smlouvy odstoupil a
původní Cena, kterou už dříve zaplatil, mu bude do 14 dnů vrácena.
k) Cena za nevyužité a v souladu s předchozími ustanoveními nezrušené Služby se Uživateli nevrací.
VII. SPLATNOST CENY/KURZOVNÉHO:
a) Kurzovné (nebo u určitých druhů kurzů jen jeho část ve formě zálohy) je splatné dle instrukcí, které zašle Poskytovatel Uživateli emailem po té, co obdrží jeho Objednávku. Pokud termín splatnosti Uživatel nedodrží, není záruka jeho zařazení do vybraného kurzu v požadovaném termínu.
b) Pokud je uhrazena jen část kurzovného/Ceny ve formě Zálohy, potom je doplatek do plné ceny kurzu splatný nejpozději 30 dní před datem zahájení kurzu, pokud není u kurzu uvedeno jinak, nebo není s Poskytovatelem domluveno jinak. Pokud není doplatek v termínu uhrazen, zaplacená Záloha zcela bez náhrady propadá a Uživatel ztrácí nárok na zařazení do vybraného kurzu. U některých kurzů se může Poskytovatel domluvit i na jiném postupu. Individuální dohoda má v takovém případě přednost před tímto ustanovením.
c) V případě Objednávky od fyzické či právnické osoby, která není Spotřebitelem (tzn. zaslané firmou nebo OSVČ) je vystavena zálohová faktura a platí běžné fakturační podmínky se 14 denní splatností faktury. Při přihlášení později než 14 dní před datem zahájení kurzu, je nutno fakturované kurzovné uhradit před začátem kurzu a úhradu doložit potvrzením banky.
d) Kurzovné/Cena on-line kurzů ve studijních programech Mini, Ekonomik, Standard a Individuální vedení při psaní knihy/scenáře (tzv. INDIVIDUÁL) se platí opakovaně dopředu za každý měsíc účasti v programu a na nový měsíc se nová Objednávka neuzavírá. Program se objednává jednou Objednávkou na jeho začátku. Toto kurzovné je splatné vždy ke 20. dni v měsíci na měsíc následující. Pokud není kurzovné včas uhrazeno, obdrží Uživatel upomínku. Spolu se zasláním upomínky, je také automaticky vstup do lekcí a studijního zázemí on-line kurzu, zablokován a poskytování Služby je přerušeno, dokud nebude Cena za daný měsíc uhrazena.
e) Každý Uživatel je povinnen své studium zrušit (vypovědět) pokud se rozhodne dál již nestudovat. Za výpověď studia se nepovažuje fakt, že Uživatel svévolně a aniž by Poskytovateli kurzů cokoliv oznámil, přestane platit kurzovné/Cenu za příslušný kurz, do kterého se přihlásil. Výpověď ze studia se provádí zásadně písemně zasláním e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz. Neobdrží-li Uživatel na tento e-mail do 48 hodin odpověď, je pravděpodobné, že e-mail nebyl doručen a v takovém případě je nutné postupovat následovně:
- ověřit si doručení výpovědi telefonicky u Poskytovatele na čísle: +420 777 066 460
- nebo poslat písemnou výpověď na adresu: MÁM TALENT, s. r o., Na Louži 1/947, Praha 10 - Vršovice,
psč: 101 00
f) Výpověď ze studia je u on-line kurzů a on-line programů možno podat vždy nejpozději ke dvacátému dni v měsíci na měsíc následující. Rozhodující je datum doručení výpovědi. Tedy například:
Email doručený dne 19.5. je výpovědí studia od 1.6. apod.
g) Pokud není kurzovné/Cena uhrazeno včas dle ustanovení VII. d), pak od osmého dne zpoždění jsou Uživateli účtovány úroky z prodlení ve vyši 0,05% za každý den prodlení. Tyto úroky jsou účtovány až do dne, kdy Uživatel uhradí veškeré dlužné kurzovné/dloužnou Cenu včetně úroků z prodlení.
POZNÁMKA:
U přednostní předběžné rezervace (neuspokojený zájemce o předcházející kurz) je splatnost kurzovného/Ceny kurzu nejpozději 14 dnů před termínem zahájení kurzu. Po tomto termínu není možné zaručit zařazení Uživatele do kurzu v tomto náhradním termínu.
VIII. ZPŮSOB PLATBY KURZOVNÉHO/CENY:
CENA PRODUKTŮ
1. Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů, případně způsob jejich určení. Ceny Produktů může
Poskytovatel měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je
aktuální v okamžiku objednání Produktu. Případné slevy z ceny Produktů nelze vzájemně
kombinovat. Na Webu jsou uvedeny také informace o
nákladech na dodání Zboží. Konečná Cena (včetně všech případných
daní, poplatků a nákladů) je uvedena v souhrnu objednávky.
2. Cena některých Produktů se odvíjí od data jejich objednání podle toho, kolik dní před datem konání akce/vzdělávací akce/kurzu (apod.) byla Objednávka uskutečněna. Rozpis takového nacenění je vždy podrobně uveden v popisu každého takového nabízeného Produktu. Pokud se u Produktu nachází jen jedna pevně stanovená cena, pak je nepodstatné, kdy byl Produkt objednán a platí pro něj jen jedna Cena, a to ta, která je u popisu Produktu uvedena.
3. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení Ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatel povinen Uživateli za takovou zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a má v takovém případě právo odstoupit od Smlouvy
Platbu kurzovného/Ceny kurzu je možné provádět až v okamžiku, kdy Poskytovatel zašle Uživateli
fakturu k úhradě kurzovného/Ceny kurzu, na které je uveden variabilní symbol
platby. Pokud uhradí Uživatel kurzovné/Cenu kurzu dříve a bez dohody s
Poskytovatelem, vystavuje se nebezpečí, že platba nebude správně
identifikována, nebo že zaplatí za kurz/vzdělávací akci, ve které(m) již není volné místo.
ZPŮSOB PLATBY
4. Cenu je
možné uhradit následujícími způsoby:
a) bankovním převodem na účet,
b) online platební kartou v e-shopu webu,
c) jen velmi výjimečně a jen se souhlasem Poskytovatele v hotovosti při poskytnutí
Služby,
d) žádnou Cenu není možné hradit složenkou.
5. V případě platební metody uvedené pod písmenem a) (bankovní převod na účet) obdrží Uživatel platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky formou zaslané faktury.
6. Platba prostřednictvím platební metody uvedené pod písmenem b) (online platební karta) probíhá prostřednictvím platební brány společnosti Stripe Technology Europe, Limited. Registrační číslo: 0599050. Registrováno zde: 25/28 North Wall Quay, Dublin 1, D01H104, Irsko (https://stripe.com/en-cz) a jedná se o zabezpečenou platební metodu, kdy žádné údaje, které při platbě Uživatel zadá, nejsou Poskytovateli předávány. Případný dotaz k této platební metodě může Uživatel směřovat přímo na uvedenou společnost.
7. Na Webu mohou být uvedeny nebo mezi Poskytovatelem a Uživatelem výslovně dohodnuty případné jiné způsoby platby.
SPLATNOST CENY
8. V případě bankovního převodu na účet je
Cena (příp. Záloha Ceny) splatná v termínu uvedeném v pokynech
k platbě obsažených v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky
(případné další platby Ceny jsou pak splatné v předem uvedené periodě - například u on-line kurzů měsíčně za každý měsíc studia apod.).
Cena (nebo pravidelná platba Ceny) je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na
bankovní účet Poskytovatele.
9. V případě platby prostřednictvím platební brány je Cena (příp. Záloha Ceny) splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy. Ceny za další měsíce studia (v případě on-line kurzů nebo on-line programů vedení při psaní knihy/scenáře) jsou pak splatné v předem uvedené periodě. Cena je v takovém případě zaplacena v okamžiku provedení platby.
10. V případech dle článku VIII. 4c) je Cena splatná při převzetí Zboží nebo poskytnutí Služby.
11. Pokud nebyla vystavena faktura před přijetím platby, Poskytovatel vystaví a na e-mail Uživatele zašle příslušnou fakturu po přijetí platby.
Uživatel souhlasí s vystavením a zasláním faktury v elektronické
podobě.
PLATBA VE SPLÁTKÁCH
12. Je-li tato možnost na Webu u konkrétního
Produktu uvedena, může Uživatel zvolit platbu Ceny formou splátek.
V takovém případě může dojít k navýšení aktuální Ceny Produktu
uvedené na Webu, a to o částku nepřevyšující přímé náklady, které Poskytovateli
v souvislosti s tímto způsobem platby vzniknou. Celková konečná Cena
bude uvedena v souhrnu objednávky před jejím odesláním. V případě platby
Ceny na splátky se Objednávkou Uživatel zavazuje zaplatit všechny splátky.
13. V případě prodlení s úhradou některé splátky je Poskytovatel oprávněn Uživateli Produkt znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena povinnost Uživatele zaplatit všechny splátky. Rovněž je Poskytovatel v takovém případě oprávněn Uživateli oznámením zaslaným na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce celou nezaplacenou část Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou. Poskytovatel je v takovém případě rovněž oprávněn od Smlouvy odstoupit, a to oznámením zaslaným Uživateli na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Odstoupením od Smlouvy nevzniká Poskytovateli povinnost vrátit Uživateli splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.
14. Každoměsíční platba za on-line kurzy a případné on-line programy (např. on-line vedení při psaní knihy/scénáře) není považována za splátkový prodej, protože Uživatel hradí vždy plnou cenu kurzu dopředu za každý měsíc studia.
IX. CENY KURZŮ A VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU:
a) Ceny kurzů jsou smluvní a smluvní vztah vzniká v okamžiku, kdy Uživatel kurz objedná prostřednictví e-shopu na stránkách www.TvurciPsani.cz nebo zasláním e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz. Písemná podoba smlouvy se nevyhotovuje. Vytvořením závazné Objednávky vyjadřuje Uživatel zároveň svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami pořádání kurzů a stvrzuje, že zná obsah těchto obchodních podmínek a storno podmínek konání kurzů a souhlasí s nimi v plné výši. Uhrazení Zálohy a nebo plného kurzovného/Ceny za zvolený kurz se považuje za projev svobodné vůle každého Uživatele a ten tímto potvrzuje, že tak neučinil ani v tísni ani pod nátlakem.
b) U těch prezenčních kurzů, u kterých je Cena závislá na datu vytvoření Objednávky kurzu (na počtu dní před zahájením kurzu, kdy byla Objednávka vytvořena), musí být Cena (nebo v některých případech jen Záloha) kurzu připsána na účet Poskytovatele nejpozději do data uvedeného pro konkrétní cenovou nabídku, není-li s Poskytovatelem kurzů domluven jiný režim platby.
Například:
Pokud Cena platí při objednání 60 a více dní před plánovaným datem konání kurzu, musí být Cena (nebo v některých případech jen záloha) za kurz připsána na účet Poskytovatele nejpozději 60 kalendářních dnů před plánovaným datem zahájení kurzu. Pokud toto Uživatel nedodrží a například si kurz objedná 70 dní před plánovaným datem jeho zahájení, ale Cena (nebo záloha) za kurz je na účet Poskytovatele připsána v termínu 50 dní před plánovaným zahájením kurzu, bude Uživatel muset v den zahájení kurzu hotově doplatit kurzovné/Cenu. V tomto případě se na něj bude vztahovat Cena kurzu, která odpovídá 50 dnům před zahájením kurzu. Uživatel tedy nebude mít za kurz Cenu jako při objednání 70 dní předem, ale pouze jako při objednání 50 dní předem.
c) Dojde-li z jakéhokoliv důvodu k posunutí termínu zahájení kurzu, nedochází v žádném případě k následnému přeceňování Ceny kurzů pro jednotlivé Uživatele. Pro každý kurz platí zcela závazně ta Cena, která platila v okamžiku provedení Objednávky kurzu. Pokud tedy byl kurz objednán například 30 dní před plánovaným zahájením, platí pro něj cena platná pro Objednávku udělanou 30 dní před plánovaným zahájením kurzu, a to bez ohledu na fakt, že bylo plánované datum zahájení kurzu například z důvodu nedostatečného obsazení kurzu (nebo z jiného důvodu) odsunuto na termín pozdější. Stejně tak, dojde-li z nějakého důvodu k posunutí termínu zahájení kurzu směrem na termín dřívější, objednavatelé neplatí cenu vyšší (čili nic nedoplácejí, nedochází k přecenění jejich ceny), ale stále platí tu cenu, která byla platná v okamžiku provedení Objednávky.
d) V případech, kdy se hradí Cena kurzu ve formě Zálohy a doplatku, je pro celkovou výši Ceny kurzu rozhodující datum, kdy byla uhrazena záloha.
e) V některých případech může Poskytovatel Uživatele vyrozumět, že si zatím nepřeje, aby uhrazoval Cenu kurzu a chce, aby Uživatel vyčkal, až ho k úhradě Poskytovatel kurzu vyzve. V takovém případě je pro výši Ceny kurzu rozhodující jen a pouze datum, kdy byl kurz objednán, a to bez ohledu na skutečnost, že nebyl ihned uhrazen.
X. STORNO PODMÍNKY PRO KURZY POŘÁDANÉ NA ÚZEMÍ ČR:
1. Veškeré změny a storna Objednávek do kurzů přijímá Poskytovatel pouze písemně e-mailem na adrese info(zavináč)TvurciPsani.cz , přičemž rozhodující je datum doručení elektronické pošty. Protože někdy může být elektronická pošta nespolehlivá, ověřte si prosím vždy do 24 hodin po odeslání e-mailu, zda byl doručen, a to na tel. čísle: 777066460. Storna Objednávek se nepřijímají žádným jiným způsobem (ne telefonicky, ne formou sms či jakkoliv jinak).
2. Není-li u nabídky kurzu uvedeno jinak, při odhlášení již zapsaného Uživatele kurzu do 31 dnů před zahájením kurzu, je storno 40% z cekové ceny kurzu. Pokud je účast v kurzu zrušena méně než 31 dnů a více než 7 kalendářních dnů před jeho zahájením, dělá storno poplatek 80% z celkové ceny kurzovného. Při zrušení účasti v kurzu méně než 7 kalendářních dnů před datem zahájení kurzu, dělá storno poplatek 100% celkové Ceny. Kurzovné se od zahájení kurzu nevrací, účast náhradníka je možná.
3. Pro všechny živé kurzy, školení, přednášky, semináře a další vzdělávací aktivity nabízené na těchto stránkách platí, že pokud je Cena vzdělávací akce (programu apod.) 1000,-Kč a méně, při rušení Objednávky propadá Uživatelem uhrazená částka celá, a to bez ohledu na to, jak dlouho před datem konáním vzdělávací akce byla Objednávka zrušena. V tomto případě vždy činí storno 100%.
4. U online kurzů, kde se kurzovné hradí formou pravidelných měsíčních plateb vždy určených na následující měsíc studia, platí tyto storno podmínky:
Při odhlášení z on-line kurzu do 10 dnů před zahájením dalšího studijního měsíce se žádné storno poplatky neplatí.
Při odhlášení z on-line kurzu později, než 10 dnů před zahájením dalšího studijního měsíce, činí storno poplatky 100%. To znamená, že Uživatel je povinen uhradit kurzovné/Cenu ještě na následující měsíc studia, protože se včas z kurzu neodhlásil (včas svou Objednávku studia nezrušil). Současně může Uživatel v tomto měsíci ještě plně využívat všech služeb studijního programu. Studijní měsíc je časově shodný s měsícem kalendářním. Pokud se Uživatel on-line kurzu z kurzu neodhlásí vůbec (Objednávku studia vůbec nezruší), když už si nepřeje další měsíc studovat, bude nadále účtováno storno 100%, neboť pro takového Uživatele je v on-line kurzu blokováno místo. Storno poplatky budou vymáhány i v případě, že povinná platba měsíčního kurzovného nebyla Uživatelem vůbec poukázána.
5. U on-line programu INDIVIDUÁLNÍ VEDENÍ PŘI PSANÍ KNIHY (standardní studijní tempo) je minimální délka účasti v programu 3 kalendářní měsíce. Proto se první cena hradí za první 3 měsíce programu najednou. Pokud se Uživatel rozhodne svou účast v programu ukončit před vypršením prvních tří měsíců, storno činí 100% a uhrazená Cena za 3 měsíce studia se nevrací. Od čtvrtého měsíce jsou aplikovány storno podmínky dle článku X. odstavce 4 (jako pro online kurzy).
U online programu INDIVIDUÁLNÍ VEDENÍ PŘI PSANÍ KNIHY - varianta S (malá intenzita studia) je minimální délka účasti v programu 3 kalendářní měsíce. Proto se první cena hradí za první 3 měsíce programu najednou. Pokud se Uživatel rozhodne svou účast v programu ukončit před vypršením prvních tří měsíců, storno činí 100% a uhrazená Cena za 3 měsíce studia se nevrací. Od čtvrtého měsíce jsou aplikovány storno podmínky dle článku X. odstavce 4 (jako pro online kurzy).
6. Každý Uživatel může svou Objednávku provedenou v e-shopu na těchto stránkách nebo provedenou formou zaslaného e-mailu na adresu info(zavináč)tvurcipsani.cz zrušit do 48 hodin od objednání kurzu (vytvoření Objednávky) a v takovém případě nemusí hradit žádné storno poplatky. Každá Objednávka zaznamenává den a přesný čas, kdy byla vytvořena. Po této lhůtě je při zrušení Objednávky kurzu Uživatel povinen uhradit příšlušné storno poplatky.
Poznámka: Některé kurzy mohou mít své vlastní, individuálně nastavené storno podmínky. Pokud tomu tak je, je to vždy uvedeno přímo u textu nabídky kurzu. V takovém případě platí vždy individuálně nastavené storno podmínky konkrétního kurzu. Pro všechny ostatní kurzy, kde nejsou storno podmínky v textu nabídky uvedeny, platí výše specifikované všeobecné storno podmínky.
7. Ve vyjímečných písemně doložitelných případech (vážné osobní - zdravotní důvody) může být Uživateli nabídnuto absolvování náhradního kurzu nebo jeho části v pozdějším termínu za administrativní poplatek 1.000,- Kč a storno v takovém případě nebude účtováno. Konkrétní případy budou posuzovány individuálně se snahou o dohodu.
8. Storno poplatky nebude Poskytovatel účtovat v případě, že se dané akce zúčastní náhradník, jak uvedeno níže.
9. Zaplacenou Cenu poníženou o storno poplatek vrátí Poskytovatel Uživateli do 14 dnů od oznámení zrušení účasti, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak.
10. Nemůže-li se Uživatel dané akce zúčastnit, je oprávněn (namísto zrušení účasti) nahradit svou účast jinou osobou, která na výzvu Poskytovatele předloží platnou vstupenku či potvrzení o zaplacení Ceny za tuto akci. Jakékoli náklady spojené s touto změnou nese Uživatel. Tento odstavec se neuplatní v případě, že se jedná o kurz sestávající z více lekcí a Uživatel se nemůže zúčastnit některé z lekcí. V takovém případě nevyužité lekce bez náhrady propadají, nedomluví-li se smluvní strany výslovně jinak.
11. Veškeré náklady spojené s hromadnou akcí naživo (na cestu, stravu, ubytování atd.) nese Uživatel, není-li na Webu uvedeno jinak.
XI. STORNO PODMÍNKY PRO KURZY POŘÁDANÉ V ZAHRANIČÍ:
Pro kurzy pořádané v zahraničí (například Letní škola tvůrčího psaní v Chorvatsku a jiné) jsou vždy stanoveny individuální storno podmínky. Text jejich znění je vždy uveden přímo u textu nabídky kurzu a nebo si ho je možné kdykoliv vyžádat emailem na adrese info(zavináč)TvurciPsani.cz. Na kurzy pořádané v zahraničí se vztahují storno podmínky uváděné v těchto obchodních podmínkách jen tehdy, pokud je to u nabídky takového kurzu výslovně uvedeno.
XII. PODMÍNKY PRO OBJEDNÁVKY ODBORNÝCH POSUDKŮ A ANALÝZ RŮZNÝCH TEXTŮ:
Poskytovatel není povinen Objednávku Služby přijmout, záleží na jeho volné časové kapacitě.Teprve po té, co je přijetí Služby potvrzeno e-mailem, obdrží Uživatel fakturu a cenu Služby uhradí.
Cena za odborné analýzy a posudky textů se vždy hradí v plném rozsahu vždy dopředu.
Pokud o vypracování analýzy / posudku byla podepsána písemná smlouva mezi Uživatelem a Poskytovatelem, má tato smlouva vždy přednost před pravidly uvedenými v těchto obchodních podmínkách.
XIII. DODÁNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
ZPŮSOB DODÁNÍ
1. Produkt s Digitálním obsahem bude Uživateli
dodán tím, že mu bude poslán na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce
v textu či příloze e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné
Digitální obsah stáhnout nebo otevřít, nebo na tuto elektronickou adresu budou
Uživateli zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské sekce
na Webu, kde bude Digitální obsah sdílen.
2. Zasláním tohoto e-mailu je povinnost Poskytovatele dodat Digitální obsah splněna, bez ohledu na to, kdy Uživatel začne Digitální obsah využívat (např. kdy se do členské sekce přihlásí).
3. Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob dodání (např. zasláním odkazu na uzavřenou facebookovou skupinu, kde bude Digitální obsah sdílen), bude Uživateli Digitální obsah dodán tímto jiným způsobem.
ČAS DODÁNÍ A DOBA PŘÍSTUPU
4. K dodání Digitálního obsahu dojde až po
úplném zaplacení Ceny, a v případě rozložení platby na splátky až po
zaplacení první splátky.
5. V případě platby Ceny bankovním převodem na účet bude Digitální obsah dodán do 5 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet Poskytovatele. V případě platby prostřednictvím platební brány bude Uživateli Digitální obsah dodán do 48 hodin po provedení platby.
6. Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den zpřístupnění. V taktovém případě bude Uživateli Digitální obsah dodán v takto předem oznámený den.
7. Na Webu může být u Produktu uvedeno, že bude Uživateli dodáván postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) bude Uživateli dodána v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně tak, jak je uvedeno na Webu.
8. Doba, po kterou bude mít Uživatel k Digitálnímu obsahu přístup, se u jednotlivých Produktů může lišit. Vždy platí, že Uživatel bude mít k vybranému Produktu přístup po dobu, která je u tohoto Produktu uvedena na Webu (tato doba přitom začíná běžet dnem dodání Digitálního obsahu). Chybí-li na Webu taková informace, pak bude mít Uživatel k tomuto Produktu časově neomezený přístup.
POTŘEBNÉ TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ
9. Digitální obsah Produktů vyžaduje k plné
funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové a softwarové
vybavení umožňující přehrávání video a audio souborů, otevření dokumentů
ve formátu docx, pdf a obdobném, dále připojení k síti internet
s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou
ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí). Za propojení
Digitálního obsahu Produktu s digitálním prostředím Uživatele nese odpovědnost
Uživatel.
DALŠÍ PODMÍNKY
10. Pokud je
součástí Produktu s Digitálním obsahem osobní podpora Poskytovatele
(konzultace, živá vysílání, podpora v uzavřené facebookové skupině, zasílání opravených domích úkolů nebo textů apod.),
je to na Webu u tohoto Produktu uvedeno; v opačném případě osobní podpora
součástí Produktu není.
11. Pokud osobní podpora součástí Produktu je, vyhrazuje si Poskytovatel právo provést změny předem oznámeného termínu konání, programu, lektorů apod., a to v případě vzniku neočekávané události. Všechny případné změny budou Uživateli neprodleně oznámeny. Z důvodu těchto změn nemá Uživatel právo odstoupit od Smlouvy.
12. Nevyužije-li
Uživatel z jakéhokoli důvodu některou součást Produktu (tedy např.
nezúčastní-li se skupinového sezení, živého vysílání, nezhlédne-li veškerý
Digitální obsah, který je součástí kurzu, neposílá domácí úkoly k hodnocení apod.), náhrada za tuto nevyužitou
součást Uživateli nepřísluší.
XIV. POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
DRUHY POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
1. Služby mohou být poskytovány online či naživo, a to buď individuálně (např. konzultace, individuální sezení či jiná služba, které se účastní jen Uživatel a Poskytovatel, příp. lektor), nebo hromadně (jednodenní akce, vícedenní pobyt, seminář, přednáška, živý kurz či on-line kurz nebo webinář probíhající v reálném čase).
OBJEDNÁNÍ A DODÁNÍ SLUŽEB
2. Službu si Uživatel může u
Poskytovatele objednat také e-mailem, telefonicky, přes sociální sítě nebo
jiným způsobem. V takovém případě bude Smlouva uzavřena v okamžiku,
kdy se Poskytovatel s Uživatelem shodnou na jejím obsahu. Jakékoli následné
změny Smlouvy jsou možné jen na základě vzájemné dohody Poskytovatele a
Uživatele. Všechny způsoby uzavření Smlouvy v tomto bodě uvedené nemusí Poskytovatel nabízet. Nabízí-li je, platí ujednání tohoto bodu.
3. Služby jsou dodávány způsobem uvedeným v popisu služby na Webu, případně dohodnutým individuálně. Služby, které jsou dodávány online (konzultace, individuální či skupinová sezení apod.), probíhají např. s využitím platformy Zoom či jiným dohodnutým způsobem. Služby dodávané naživo (sezení, kruhy, pobyty atd.) jsou poskytovány v místě a termínu uvedeném v popisu dané Služby na Webu, případně stanoveným Poskytovatelem. Náklady na dopravu do a z místa poskytnutí Služby nese Uživatel.
4. Služby mohou být poskytovány třetí kvalifikovanou osobou, kterou Poskytovatel k poskytování Služeb zmocnil. Za plnění povinností vyplývajících ze Smlouvy je i v takovém případě Uživateli odpovědný Poskytovatel.
5. Poskytovatel může požadovat po Uživateli zaplacení celé nebo části Ceny před poskytnutím Služby. Pokud nedojde k zaplacení Ceny do termínu, v němž má být Služba poskytnuta, nemusí Poskytovatel Službu poskytnout a je oprávněn e-mailem odstoupit od Smlouvy a požadovat náhradu případně vzniklé škody. Poskytovatel je oprávněn žádat předložení potvrzení o zaplacení Ceny (např. vstupenkou na danou akci).
ŽÁDOST O ZMĚNU TERMÍNU INDIVIDUÁLNÍ
SLUŽBY
6. V případě individuální Služby
(konzultace, individuální sezení apod.) může Uživatel nejpozději 24 hodin před sjednaným
termínem ze zvlášť závažných důvodů (např. nemoc) požádat o změnu termínu.
Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci dané Služby, jinak termín bez
náhrady propadá, není-li výslovně dohodnuto jinak.
XV. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:
1. Nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má Uživatel, který je Spotřebitelem, dle § 1829 Občanského zákoníku právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta počíná běžet, jedná-li se o Produkt s Digitálním obsahem nebo o poskytnutí Služby, ode dne uzavření Smlouvy, a jedná-li se o Zboží, ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme Zboží (nebo poslední část dodávky, nebo první dodávku Zboží, je-li ve Smlouvě sjednána pravidelná dodávky Zboží po ujednanou dobu).
2. Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího
odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 Občanského zákoníku NEMÁ zejména
v případě Smlouvy o:
a) Dodání Digitálního obsahu poté, co bylo se
souhlasem Spotřebitele započato s plněním před uplynutím lhůty pro
odstoupení od Smlouvy (například pokud Spotřebitel v objednávkovém e-mailu odsouhlasí zpřístupnění online kurzu ještě před jeho zaplacením nebo ihned po jeho zaplacení, i když termín zahájení zakoupeného kurzu nastane později, pak nemůže
ve 14denní lhůtě odstoupit od Smlouvy);
b) dodávce Zboží, které je:
i. vyrobeno nebo upraveno "na míru" (například individuálně vytvořený posudek literárního nebo scenáristického díla, kniha s vepsaným podpisem či věnováním apod.);
ii. rychle se kazící nebo s krátkou dobou spotřeby;
iii. v zapečetěném obalu, které z hygienických důvodů nelze vrátit poté, co byl obal porušen;
iv. v zapečetěném obalu, který byl porušen (např. zvukové nebo obrazové nahrávky);
v. typu novin, periodik nebo časopisů (nejde-li o předplatné);
vi. stahováno po zaplacení formou "download" z těchto www stránek a nic nebrání jeho okamžitému použití po jeho stažení (neplatí pro digitální produkty, které jsou nefunkční nebo jakkoliv poškozené a díky tomuto poškození je nelze využít k jejich původnímu účelu, například výukové video není možné přehrát za podmínek stanovených prodejcem);
c) využití volného času, pokud má být
podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období (např.
živé akce, pobyty, přednášky);
d) poskytování Služeb, jestliže byly
v plném rozsahu poskytnuty a k započetí plnění došlo se souhlasem
Spotřebitele před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy (pokud tyto
Služby nebyly poskytnuty v plném rozsahu, ale jen částečně, může sice
Spotřebitel od Smlouvy odstoupit, ale je v takovém případě povinen
zaplatit Poskytovateli částku za plnění, které bylo před odstoupením od Smlouvy
poskytnuto – pokud Cena za Služby byla už zaplacena, vrátí Poskytovatel
Spotřebiteli pouze částku za neposkytnuté Služby).
3. Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení odešle Poskytovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena, resp. Zboží převzato.
4. Pro odstoupení může Spotřebitel využít formulář uvedený pod těmito obchodními podmínkami. Odstoupit od Smlouvy může Spotřebitel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z kontaktních adres Poskytovatele uvedených výše, případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které Spotřebitel vůči Poskytovateli učiní.
5. V případě odstoupení od Smlouvy bude Spotřebiteli Digitální obsah okamžitě znepřístupněn.
6. Zakoupené Zboží, včetně případného dárku, má Spotřebitel povinnost zaslat nebo předat Poskytovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy (nikoli na dobírku, Zboží zaslané na dobírku nemá Poskytovatel povinnost převzít). Náklady spojené s vrácením Zboží nese ze zákona Spotřebitel, a to i v případě, že Zboží nemůže být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou.
7. Zaplacená Cena bude Spotřebiteli vrácena bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na
stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena
jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel bude souhlasit a pokud mu tím
nevzniknou další náklady. Totéž platí i pro Poskytovatele, pokud Spotřebitel žádá vrácení Ceny jiným způsobem, než jakým byla Cena uhrazena.
8. Poskytovatel však není povinen zaplacenou Cenu Spotřebiteli vrátit dříve, než mu Spotřebitel Zboží předá nebo prokáže jeho odeslání. Jestliže Spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání Zboží, který Poskytovatel nabízí, je Poskytovatel povinen vrátit Spotřebiteli náklady na dodání Zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání.
9. Spotřebitel odpovídá Poskytovateli za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží (tedy způsobem, jakým by se se Zbožím seznamoval v kamenné prodejně). Pohledávku na náhradu škody vzniklé na Zboží je Poskytovatel oprávněn jednostranně započíst proti pohledávce Spotřebitele na vrácení Ceny.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY OBECNĚ
10. Uživatel i
Poskytovatel můžou od Smlouvy odstoupit dále v případech stanovených
zákonem nebo Smlouvou, zejm. v případě podstatného porušení povinností
druhé smluvní strany. Poskytovatel může od Smlouvy odstoupit zejména
v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do Webového
rozhraní, porušení autorských práv nebo povinnosti mlčenlivosti. V případě
odstoupení od Smlouvy je Poskytovatel oprávněn Digitální obsah Produktu
Uživateli okamžitě znepřístupnit. Rovněž je oprávněn požadovat náhradu škody.
Pokud by Uživatel narušoval průběh hromadné akce (např. akce naživo či
hromadného volání, které je součástí online kurzu) nevhodným chováním (např.
chování v rozporu s dobrými mravy, opakované vyrušování, účast pod vlivem
alkoholu aj.) nebo Produkt užíval jinak nevhodným způsobem, je Poskytovatel
(resp. lektor) oprávněn Uživatele vyloučit. Uživatel v takovém případě
nemá nárok na vrácení zaplacené Ceny, ani její části.
11. Poskytovatel má právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity nebo naplnění maximální kapacity přihlášených účastníků, vyprodání zásob či nedostupnosti Zboží nebo z jiných vážných důvodů. Nedošlo-li ještě ze strany Poskytovatele k plnění, bude Uživateli zaplacená Cena vrácena do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nebude-li výslovně dohodnuto jinak. Pokud by Poskytovatel do okamžiku odstoupení od Smlouvy plnil částečně, vrátí Uživateli zaplacenou Cenu poníženou o částku odpovídající již uskutečněnému plnění.
12. Pokud by ze strany Uživatele nedošlo k úhradě Ceny (při platbě na splátky k úhradě první splátky nebo při platbě formou Zálohy a doplatku k platbě Zálohy) ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.
13. Pokud
Uživatel společně s Produktem dostane dárek – bonus a následně dojde
k odstoupení od Smlouvy, je Poskytovatel oprávněn Uživateli přístup
k bonusu zrušit nebo je Uživatel povinen Poskytovateli bonus vrátit.
Uvedené platí v případě, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.
XVI. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST
1. Veškerý obsah na Webu a veškeré Produkty jsou autorským dílem. Poskytovatel Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho vlastní potřebu. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele sdílet, kopírovat, šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám (vyjma zaměstnanců Uživatele nebo osob, které s Uživatelem spolupracují a které daný Produkt užijí pouze v jeho prospěch).
2. Uživatel má povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu, jakož i ohledně jiných údajů nezbytných k přístupu k Digitálnímu obsahu Produktů. Uživatel je povinen zajistit, aby tuto mlčenlivost zachovávaly rovněž osoby uvedené v předchozím odstavci.
3. V případě, že Uživatel nebo některá z osob uvedených v odstavci 1 autorská práva nebo povinnost mlčenlivosti poruší, je Poskytovatel oprávněn Uživateli znepřístupnit Digitální obsah Produktu a požadovat náhradu škody, která mu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.
XVII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE
1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými a účinnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925, dále (jedná-li se o Zboží) § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174a, a (jedná-li se o Digitální obsah) § 2389a až 2389s Občanského zákoníku.
2. Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatele uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.
3. Reklamaci nelze uplatnit jen z toho důvodu, že Produkt nesplnil subjektivní očekávání Uživatele, ale musí se jednat o vadu.
VADY DIGITÁLNÍHO OBSAHU NEBO ZBOŽÍ
4. Po zpřístupnění Produktu je Uživateli doporučeno, aby si co nejdříve zkontroloval funkčnost a dostupnost jeho Digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, aby kontaktoval Poskytovatele za účelem provedení nápravy. Může se stát, že je Digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být aktualizován bez předchozího upozornění.
5. Poskytovatel odpovídá Uživateli, že Produkt
při převzetí nemá vady a u Digitálního obsahu, že je bez vad také po celou dobu
trvání Smlouvy. V případě Digitálního obsahu s časově neomezeným
přístupem odpovídá Poskytovatel za vady, které měl Digitální obsah při dodání.
Je-li Uživatel Spotřebitelem a vada Produktu se projeví v průběhu 1 roku
od dodání, má se za to, že byl Produktu vadný již při dodání (u Zboží ledaže to povaha Zboží nebo vady vylučuje).
Tato doba neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže Produkt užívat,
v případě, že vadu vytkl oprávněně. Není-li Uživatel Spotřebitelem, je
jeho povinností prokázat, že byl Produkt vadný při dodání.
6. Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu zejména odpovídá, že Produkt:
a) odpovídá ujednaným vlastnostem;
b) je vhodný k dohodnutému účelu; a
c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a
pokyny k použití.
7. Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu dále odpovídá, že vedle ujednaných vlastností Produkt:
a) je vhodný k účelu, k němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá;
b) svými vlastnostmi či výkonnostními parametry
odpovídá obvyklým vlastnostem Produktů téhož druhu, které může Uživatel rozumně
očekávat;
c) je poskytován s příslušenstvím a s pokyny k použití, které může Uživatel rozumně očekávat; a
d) odpovídá vzorku nebo předloze, zkušební verzi nebo náhledu, které Poskytovatel zpřístupnil před uzavřením Smlouvy.
8. Předchozí odstavec se nepoužije v případě, že Poskytovatel Uživatele před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Produktu liší a Uživatel s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.
9. Týká-li se Smlouva Produktu s Digitálním obsahem, může Uživatel vytknout vadu, která se projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. V případě Digitálního obsahu s časově neomezeným přístupem může Uživatel, který je Spotřebitelem, vytknout vadu, která se projeví v době 2 let od dodání. Uživatel, který není Spotřebitelem, může vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit.
10. Týká-li se Smlouva Zboží, může Uživatel Poskytovateli vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době 2 let od převzetí, u použitého Zboží v době 1 roku od převzetí. Tato doba neběží po dobu, po kterou Uživatel nemůže Zboží užívat, vytkl-li vadu oprávněně. Uživatel, který není Spotřebitelem, je povinen vytknout vadu Zboží bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit.
11. Má-li Produkt vadu, může Uživatel požadovat její odstranění (u Zboží může podle své volby požadovat dodání nového kusu Zboží bez vady nebo opravu Zboží), ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.
12. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Uživateli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho Uživatel požadoval. K odstranění vady na Zboží převezme Poskytovatel Zboží na vlastní náklady. Nepřevezme-li Uživatel Zboží v přiměřené době poté, co jej Poskytovatel vyrozuměl o možnosti Zboží po odstranění vady převzít, je povinen uhradit Poskytovateli úplatu za uskladnění.
13. Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud
a) Poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil či je zjevné, že ji neodstraní;
b) se vada projeví opakovaně; nebo
c) je vada podstatným porušením Smlouvy.
14. Uživatel však nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Produktu nevýznamná.
15. Uživatel, který je Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatel byl v prodlení s dodáním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez zbytečného odkladu poté, co byl Uživatelem vyzván k plnění, nebo v dodatečné výslovně dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítl-li Poskytovatel Produkt dodat nebo je zjevné, že ho nedodá, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Cena bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od Smlouvy.
16. Týká-li se Smlouva Zboží, práva z vadného plnění Uživateli nenáleží, pokud sám vadu Zboží způsobil, ani pokud vadu musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření Smlouvy. Vadou Zboží není opotřebení způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
17. Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením Digitálního obsahu Produktu. Poskytovatel neodpovídá ani za nedostupnost nebo jiné vady Digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí Uživatele. Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou povinnost poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, pokud vadu Produktu prokáže.
VADY SLUŽEB
18. Poskytovatel odpovídá za dodání Služby v rozsahu, podobě a kvalitě, která byla sjednána s Uživatelem či která byla popsána na Webu, anebo která je pro tento druh služeb obvyklá. Poskytovatel je povinen poskytnout Službu ve střední jakosti, nedohodl-li se s Uživatelem na jiné jakosti.
19. Vadu Služby musí Uživatel Poskytovateli vytknout (reklamovat) bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit, nejpozději do 6 měsíců od převzetí Služby.
20. Má-li Služba vadu, může Uživatel požadovat její odstranění nebo přiměřenou slevu z Ceny. Nelze-li vadu odstranit nebo ji Poskytovatel včas neodstraní, může Uživatel požadovat přiměřenou slevu z Ceny nebo od Smlouvy odstoupit.
XVIII. REKLAMACE SLUŽEB TYPU POSUDKŮ, ODBORNÝCH ANALÝZ SCÉNÁŘŮ / NÁMĚTŮ / LITERÁRNÍCH TEXTŮ APOD.
1. Uživatel bere na vědomí, že objednaná analýza / odborný posudek je zpracována Poskytovatelem dle jeho nejlepšího vědomí a odborných znalostí, s
cílem autorovi analyzovaného textu pomoci odhalit a definovat
nejzásadnější problémy posuzovaného textu. I při této snaze však není
možné se na 100% vyhnout jistému subjektivnímu pohledu a není možné
garanovat, že jiný redaktor / odborník nebude mít na posuzovaný text
jiný názor. Tato skutečnost však není důvodem k reklamaci služby a k
vracení Ceny za vypracování analýzy / posudku. Stejně tak není
důvodem ani fakt, že autor posuzovaného textu s obsahem analýzy /
posudku nesouhlasí a má na kvalitu svého textu zcela jiný názor.
2. Objednávku Služby může Uživatel zrušit nejdéle do 48 hodin od okamžiku, kdy přijetí Objednávky Poskytovatel potvrdí e-mailem zaslaným na adresu Uživatele. Po uběhnutí této lhůty již není možné Objednávku Služby zrušit a Uživatel je povinen Cenu Služby v plném rozsahu uhradit.
3. Uhrazením Ceny za Službu Uživatel potvrzuje, že s ustanoveními 1 a 2 článku XVI. souhlasí a bere je na vědomí.
XVIIII. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
1. Má-li Uživatel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost, může Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.
2. Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatele vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů). Na tyto orgány se lze s případnou stížností obrátit.
3. Případný spor mezi Poskytovatelem a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a Poskytovatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, IČO: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.
XX. ODPOVĚDNOST
Uživatel bere na vědomí, že všechny Produkty užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na něm, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatel neodpovídá za výsledky, které Uživatel v souvislosti s užíváním Produktu zaznamená, ani nenese odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Produkty nenahrazují zdravotní péči.
XXI. INFORMACE NA WEBU
1. U každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se tak nepoužije.
2. Na Webu mohou být uvedeny také recenze (bývalých) klientek a klientů Poskytovatele. Všechny tyto recenze jsou ověřené. Poskytovatel průběžně sbírá zpětné
XXII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají. Smlouva o studiu v online kurzech je uzavírána na dobu neurčitou.
2. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem. Tím nejsou dotčena práva Spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
3. Zásady zpracování osobních údajů jsou obsaženy v samostatném dokumentu, který je zveřejněn na Webu.
4. V případě vyšší moci nenese Poskytovatel odpovědnost za škodu vzniklou v souvislosti s případem vyšší moci, a trvá-li stav vyšší moci déle než 10 dnů, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy.
5. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení obchodních podmínek nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.
6. Tyto obchodní podmínky je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit, přičemž pro Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu Objednávky. Aktuální znění obchodních podmínek je zveřejněno na Webu.
7. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 23. 2. 2025.
Veškerá vaše přání, připomínky, nesrovnalosti a situace vzniklé nad rámec tohoto dokumentu, budou řešeny s maximální snahou vyjít vám vstříc a v odůvodněných případech sjednávat nápravu.
Pro získání informací využívejte internetové stránky www.TvurciPsani.cz neboť zde najdete jak informace dlouhodobého charakteru, tak i aktuální oznámení týkající se právě probíhajících vzdělávacích akcí. Jsem vám rovněž k dispozici pro přímé ústní podání informací telefonem a e-mailem. Děkuji vám za důvěru a věřím, že budete s mými službami spokojeni!
Kurzy nabízené na stránkách www.TvurciPsani.cz se konají v hlavním městě PRAHA, pokud není u kurzu uvedeno jiné místo konání.
Níže si můžete stáhnout FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:
Zde si můžete stáhnout REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ: